VINTER


Bild från förra vintern i Kittelfjäll, ÅHHH ni anar inte hur sugen jag är på att åka skidor!



Försov mig såklart i morse, inte så oväntat kanske.. Som tur var min mamma hemma så hon både väckte mig och skjutsade mig till skolan, mycket snällt!
På kemin fick jag tillbaka mitt prov, fick IG. Mest troligt var jag den enda i min klass som fick det, det var säkert ingen som fick G heller. Sån är min klass. Från G barn har jag nu blivit ett IG barn istället, bra jobbat Saga!
Hade svenska och åt lunch. Fick också veta att vi är LEDIGA imorgon vilket jag inte visste! UNDERBART!
Det var trevligt att träffa massa folk i alla fall! ÄLSKA DRAGGEN <3

Efter skolan cyklade jag hem, var hur mysigt som helst! Var säkert -5 grader, solen lyste och allt glittrade. Jag blir lika fascinerad varje vinter att det blir rök då man andas. Lika förvånad som man blir då man ser första myggan på sommaren. Måste dock säga att jag uppskattar det förstnämnda mer ;)

Hann vara hemma nån timme och sen tog jag moppen till jobbet. Kallt, kallt, kallt men jag ramlade inte ;)
Jobbet var lite drygt men trots det så överlevde jag och slog mitt rekord på antalet gjorda enkäter!

En SMS-konversation jag hade med pappa:

Saga: Slutar om 35 min. Vad är det för mat?
Arne:Dålig
Saga: Du tycker inte ens rutten haj är dåligt. Är du oseriös?
Arne: ha ha ha

När jag slutat jobba och skulle hem bestämde min moppe för att det var dags för vinterledigt. Pappa fick därför komma och hämta oss med bil och släpvagn. Nu står han i garaget och värmer sig, men vinterledigt?! HAHA han kan drömma men något sådant kommer inte bli av!
Avslutar detta inlägg med att berätta att maten var SJUKT god, så jaaa pappa var oseriös.

 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Matte

haha när ska ni skrota moppen? känns som att det är dags snart ;) köp min istället!

2010-11-09 @ 01:09:26
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: Saga

Min moppe ska inte alls skrotas ;)

2010-11-09 @ 14:28:17
URL: http://superchipsetsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0