Väntar på morgondagens träningsvärk

Lördagen började med ett hårt Bodypump pass på USM med Lindquisten. Träffade även Marika, oväntat men trevligt! Nu är det bara att vänta på morgondagen träningsvärk!
Efter detta promenerade jag till berghem med min 10kg väska=ett träningspass till. Pluggade kemi med mina kusiner, åt lunch och fikade. Efter det spårade pluggandet. Jag hjälpte Oscar med att knyta turbaner och Johanna var seriös ;)

 

Mamma kom i alla fall och hämtade mig från Berghem så jag slapp gå hem ;)
Nu är det snart dags för middag och sedan får vi se vad det blir. Igår kväll gick jag och la mig vid 12 då mitt huvud dunkade av huvudvärk. Ajaj hoppas inte det händer ikväll.

 

Morgondagen blir en heldag på hippo. Börjar med att jobba mellan 7.00-16.00 och sedan är det dags för möte och julshowsträning. En hippodag helt enkelt!

 

Ska också tipsa om Mando Diao´s nya album. Har inte lyssnat igenom hela, men håller på just nu. Mando Diao är ett riktigt bra band så jag kan rekomendera skivan redan nu då jag VET att den kommer vara bra. (hoppas jag i alla fall).
Mando Diao – MTV Unplugged - Above And Beyond

 

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0