Shoppa billiga kläder på Internet!

North face jacka, 46,5 Euro = 435 kr

Abercrombie & Fitch tjocktröja, 33 Euro = 309 kr

Min familj har för någon vecka sedan handlat saker från http://www.joyousbuy.com och igår kom lite av det vi köpt!
På hemsidan finns massa fina skidkläder men även massa andra kläder och klockor. Allt är kläder med välkända märken som; Peak Performance, North Face, Fjällräven osv men det är sjukt mycket billigare.
Det är en seriös hemsida med bra kundservide och framför allt MYCKET fina saker. Fick min North Face jacka och en tröja från Abercrombie and fitch igår. Alla lappar sitter på, kvalitet känns exakt lika dan osv. Enda skillnaden är att min jacka kostade ca. 400 kr och om jag skulle köpa den i butik skulle den kosta 4000kr, VÄRT! Haha det sjuka var att tröjan kostade ungefär lika mycket så det var väl inte lika värt, men men, den var sjukt mysig i alla fall!
Har även beställt en till jacka så jag hoppas den kommer i veckan!
KRAM

Kommentarer
Postat av: gabriel

jag undrar starkt om detta är äkta saker som dom säljer? går det o kolla upp?

2010-11-28 @ 04:54:15
Postat av: Holger N

Hej - fick du resten av kläderna?

2010-12-17 @ 15:58:22
Postat av: grace1011

Joyousbuy Bolaget har många affärer på Internet, såsom www.socoolshop.com

www.oohbuy.com

www.izget.com

www.izgot.com

www.izgetall.com

www.joyousbuy.com

www.joyousbuy.org

Men nu har de varit samlas i, är att joyousbuy.org.

Du hittar mycket mer överraskning där. Plagget är trevlig och priset är mycket lägre.



Joyousbuy Company has many shops on internet, such as www.socoolshop.com

www.oohbuy.com

www.izget.com

www.izgot.com

www.izgetall.com

www.joyousbuy.com

www.joyousbuy.org

But now they have been collected into one, that is joyousbuy.org. You will find much more surprise there. The garment is nice and the price is much lower.

2010-12-21 @ 06:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0