CA$H FLOW

För er $om inte för$tod mitt ca$h-flow i förra inlägget (tex Matte) ,$å $ka jag med de$$a fyra bilder under$tryka detta! Lek inte med $AGA $äger jag bara!

Ibland förstår jag inte hur jag orkar! Fick skjuts av mamma på morgonen men smart som jag är tog jag med mig cykeln, NAJS!  Började morgonen med kemi och därefter hade vi svenska och lunch. Cyklade sen till hippo vilket tog sjuukt lång tid med all snö och is.. Kom i alla fall fram och bytte om. Insåg att Sanna hade min skåpnyckel och någon tagit URFUS nyckeln. Detta betydde uteritt utan jacka.. Som tur var hade Rio sjuukt med sping i benen idag så jag blev helt varm av att hålla mig kvar och få honom att lyssna på mig. Han började med att protestera med några bocksprång men då vi red hemåt var han fin!
Mockade pussade på Rio och cyklade till jobbet. Det var tungt idag, men trots det var jag faktiskt bra på att göra enkäter! Efter jobbet cyklade jag hem och åt middag + TÅÅRTA. Har sedan dess bara varit hemma och tagit det lugnt.

 

En sak som är skönt med den här veckan är att jag är ledig Tisdag & Torsdag eftersom att Dragonskolan har utvecklingssamtal. I morgon ska jag var på skolan 9 för utvecklingsamtal, efter det ska jag ev. göra omprov i kemi. Ska fixa lite saker på stan och sen ska jag TRÄNAAA. Resten av dagen får vi se vad som händer, känns lockande att sovaaa då ;)

 

På tal om sova så ska jag gå och lägga mig nu!

 

KRAAM

Kommentarer
Postat av: Matte

Fake Money!

2010-11-16 @ 02:30:47
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

LYCKA TILL på kemiprovet!!!!! MVG NU JU!! :):):)

2010-11-16 @ 10:49:52
Postat av: racke

du börjar $kriva $om man $ka $aga!

2010-11-16 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0