SOMMARDRÖMMAR.




Bilder från; weheartit.com


Det är kallt, överallt. Ute som inne. Det knastrar under fötterna då man går och 08:or kör av vägarna för att de inte kan hantera snö. Det är mörkt då man vaknar och mörkt när man kommer hem.
Jag gillar vintern, mest för skidåkningen och snön men också för att det är mysigt. Det kan jag inte neka. Trots detta kan jag inte låta bli att drömma till sommaren. Lediga dagar med festivaler, sol och bad. Nya vänner, upplevelser och platser. Men sommaren kommer när det är dags, vi kan varken göra något för att hindra den eller skynda på den. Det har jag insett nu.
Ikväll viner vindarna runt husknutarna och jag ska krypa ned i sängen och drömma om något bra.

GODNATT&KRAM

Kommentarer
Postat av: Matte

Gilla festivaler!!

2010-11-10 @ 06:53:21
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: mackan

det var banne mig ett gäng fula bilder

2010-11-10 @ 09:05:41
Postat av: racke

tycker det är dags att hålla med mackelit0

2010-11-10 @ 09:06:11
Postat av: Saga

Alltid lika trevligt att höra från maccan jonsson! :D

Väntar bara på att mackan ska skaffa en blogg!

DET skulle ha varit NAJS

2010-11-10 @ 18:33:07
URL: http://superchipsetsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0