SAGA <3 SIN NYA TRÖJA

Lovade Rasmus att lägga ut en bild på Saga som chillar i sin sköna tröja en Tisdagskväll som denna, så här kommer den. Inte den snyggaste, inte den fulaste, men väldigt aktuell och naturlig.

Älskar min mysiga tröja mer och mer för varje minut som går! Det är faktiskt sant!
Då jag bor i ett väldigt gammalt hus (tror det är 100år? ) så är det ganska kallt här. Brukar oftast gå omkring med en morgonrock eller något liknande för att inte frysa. Men ikväll då jag haft min mysiga Abercrombie & Fitch tröja har jag inte behövt frysa någonting alls! Helt underbaaaart!
Nu vill jag köpa fleer, vill ha i olika färger, en för varje dag! Hm, men det går inte! För att jag och Viola lovade varandra den första November att inte köpa något i hela November månad, INGENTING. Än så länge har varken jag eller Viola köpt någonting alls! Visst är vi duktiga? Dock är halva månaden kvar så vi kanske inte ska ropa hej än..
Jag ska och tillägga att jag fick jackan och tröjan av min käre mor och far så jag har inte syndat  ;)

KRAM&GONATT

Kommentarer
Postat av: racke

lånade pengar är inte din förlust =D

tills senare då du ska betala =S

men ta den i december =D

2010-11-16 @ 22:48:19
Postat av: Matte

hur mycket du än sparar så får du inte mer chashflow!

2010-11-17 @ 07:08:13
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: Djurvän

För varje såndär tröja som säljs dör 1/3 häst, bara så du vet...

2010-11-18 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0