Min Oootroligt intressanta kväll

Haha en skön bild på mig, Niklas och Mattias. Jag ser ut som någon som behöver tas in på psyket...

Först och främst vill jag TACKA alla (haha än så länge bara Rasmus tror jag) som har kommenterat, fortsätt i den andan och jag blir superglaaad!
Jag har fått ett förslag på att skriva mer om mat och det lovar jag att göra! Finns det fler saker jag borde skriva om?

Kvällen har spenderats med att gräva igenom alla mina hästsaker. Jag fick ihop två ikea-kassar med saker som ska säljas på blocket. Vore underbart om jag kunde få dem sålda och cacha in lite pengar!

Jag har också snackat med Niklas så skype och halvt bestämt att han ska komma till Orlando och vara med mig där! Om allt går som det ska så kommer vi ses om typ en månad, känns helt overkligt!

Ska väl gå och lägga mig rätt tidigt ikväll då det blir att stiga upp vid 06.00. Men men that´s life!

KRAAAAAAAAAAAAM


Kommentarer
Postat av: racke

hur visste du att det var jag :O

2010-11-13 @ 22:57:33
Postat av: niklas

can't wait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-11-14 @ 00:18:01
Postat av: Ness

ja!

jadu sök på märket o gå in på hemsidan :)

2010-11-14 @ 00:33:42
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

najs bild ;) <3

2010-11-14 @ 15:44:32
URL: http://cecilette.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

määäh hallå sluta! hur kunde du glömma mig, jag är ju stammis här

2010-11-14 @ 22:34:58
Postat av: Saga

Rasmus jag bara VET!!



Ojoj förlåt ska INTE glömma dig Johanna!!!

2010-11-15 @ 00:25:31
URL: http://superchipsetsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0