LEDIG DAG.

Mina nya handskar. Mountain horse 149kr

Idag har jag varit ledig hela dagen och dessutom var mamma ledig, 5 av 5 toasters! Mamma väckte mig klockan nio. Jag gick upp och pluggade matte ett tag och åt sen lunch med mamma.
Klockan halv tolv åkte vi och tränade ett body pump pass på TRÄNA. Det var sjukt jobbigt men också väldigt roligt!
Jag kan säga att det verkligen var en träningsform som passar mig. Nu hoppas jag bara på träningsverk imorgon ;)

Vi åkte till Ica och handlade och sedan till Pegasus travshop. Köpte en tolkningssele till URFUS och mamma köpte ett par nya ridhandskar till mig.

Sedan dess har duschat, skrivit på min engelska och ätit middag.
Ikväll ska jag rida Rio och ha möte på Hippologum.

Måste säga att jag har känt mig ganska produktiv idag, och än är den inte slut!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0