It´s a beutiful day!

Till Mattias, som ville se snön ;) Orkade dock inte gå längre än till bron...

Gick upp vid åtta och åkte till skolan. Träffade mamma där och det var dags för utvecklingsamtal, enda problemet var att jag inte hade det idag.. Tydligen hade jag skrivit upp mig på Torsdagen. Men jag ville verkligen ha det idag när jag ändå stigit upp och allt! Lyckades fixa in mig klockan 10.20 bra som jag är ;)
Jag och mamma åkte och fikade mackor och saffrans semlor på ett konitori och sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade samtalet. Det gick bara bra, kände mig också väldigt duktig som hade nästan 100% närvaro ;)

 

När vi var klara skjutsade mamma mig till TRÄNA och jag var med på ett BodyPump pass! Jag gillar verkligen det! Jobbigt, men också väldigt roligt. Nästa vecka ska mamma dessutom köpa träningskort åt mig(försenad födelsedagspresent) så då kan jag träna när jag vill ! NAJS! Tog bussen hem efter jag tränat och åt lunch.

 

Sedan dess har jag inte gjort så mycket. Lagt ut lite saker på blocket och chillat. Har dessutom varit otroligt förbannad på några personer *nämner inga namn* då de har terroriserat min spotify... fyfy

 

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Rydell

haha låter ju bra! själv hade jag typ 100 % närvaro och 2 omprov bara ;D hehe;D asså de va nästan 100 % närvaro:D

2010-11-16 @ 16:08:30
Postat av: Matte

Tack Saga!

2010-11-17 @ 07:05:43
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0