FREDAG FREDAG FREDAG


Kör Rasmus favvo, Is it friday? YEEEEEES

 

Gymmade imorse och sen var det engelska som stog på schemat. När jag och Linda skulle äta insåg vi att det var SPAGETTI&KÖTTFÄRSÅS! Finns det någon godare skolmat ? Tro verkligen inte det!

 

Efter skolan gick jag, Linda och  Sofia en snabbis på stan. Jag hade två tunga väskor och dessutom en fet Kemibok i famnen. Sen var det halkigt också.. Kan säga att jag så sakta att jag tom tappade bort Sofia och Linda. BRA SAGA!

 

Eftermiddagen spenderades hos farmor med kusinvitamin Johanna. Vi blev bjudna på blåbärsgröt och hade det trevligt!

 

Frågan som återstår är vad man ska hitta på ikväll? We´ll se, we´ll seeeee.

FREDAGSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0