Fars dag = en hård dag

Saga med cachfloowwwww!!! (mer än matte iaf)

Känns som att söndagar är slapp dagar för de flesta. För mig är det helt tvärtom!
Var rätt slitigt både att gå upp i morse och att jobba, men lika skönt varje gång man överlever ;)

 

Efter jobbet hade vi julshowsträning vilket var sjuuukt kul! Var bara med i ett nummer men då red jag och Sanna två på en häst som kallas för "Klossen". Vi var KUNG och gjorde rena byten! ÄNNU en anledning att inte missa julshowen!

 

Hade ett snabbt möte i vårat spårade URFUS rum och jaa.. det är verkligen MYCKET kvar att planera.. Känner paniken komma krypande..

 

Som rubriken lyder och som knappast någon kan ha missat är det fars dag idag. Trodde inte vi skulle fira det så mycket men det kom som en glad överraskning då mamma både köpt mat från Ghandi och en TÅÅÅRTAA från mekka. Var huuuur gott som helst, jag älskar verkligen indisk mat. Skulle kunna åka till Indien bara för matens skull, hihi (A)

 

Nu ska jag sova. Har en hård vecka framför mig... But I will survive! Eller kommer jag?
Har också kommit fram till att det är 5 skolveckor kvar och sedan åker jag till USAAAAA i tre veckor och bara chillar jävel! NAJS

 

 

15 Måndag: rida ut rio, qwork
16 Tisdag: 9.00 samtal, TRÄNA? buketten, köpa hårfärg
17 Onsdag: Matlagningskurs
18 Torsdag: qwork, jobbarlistor
19 Fredag: ta hand om rio, qwork
20 Lördag: utsläpp,ta hand om rio, ULK kurs 09.30
21 Söndag: intag, ta hand om rio , ULK kurs,julträning 16-18
Måndag: Rida rio,  jobba på qwork
Tisdag: 9.00 utvecklingssamtal
Onsdag: Matlagningskurs
Torsdag: Jobba på qwork
Fredag: Ta hand om rio, Jobba på qwork
Lördag: utsläpp,ta hand om rio, ULK kurs 09.30 <--
Söndag: intag, ta hand om rio , ULK kurs --> 16.00 , julshowsträning 16-18

 

Godnatt mina vänner och fiender, KRAM

Kommentarer
Postat av: Matte

Du kommer aldrig ha mer en cashflow än mig Saga !

2010-11-15 @ 06:27:11
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: Saga

Det kommer jag visst!!!

2010-11-15 @ 08:46:29
URL: http://superchipsetsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0