Onsdag, mitt i veckan

Har kollat runt på datorn bland alla bilder och hittade dessa mycket söta bilder från ettan. Verkar som att hela IC är på gång med ett STORFIKA. Åh saknar ändå mimer...
Vem som har tagit bilderna är svårt att säga, kanske Viola. Bilderna är egentligen Lindas, men jag snodde dem. hiih busig jag är!

Tuff dag i skolan, 5 hårda lektioner men verkligen ingen match för SuperhårdaSaga!
Insåg också att jag har fysik prov på tisdag nästa vecka, kemiprov veckan efter det, biologi prov och matte prov, men sen är det lov! Inte allt för hårt ändå ;)

 

Kvällen har spenderats på matlagningskursen där vi idag gjorde en MYCKET delikat tre-rättersmiddag. Till förätt blev det en god räksoppa m. vitlöksbröd och till varmrätt lamm "racks" med vitlöksås och ungsrostade rotsaker. Allt var otroligt gott men det bästa var ändå efterrätten! De som känner mig kanske vet att jag ÄLSKAR vaniljsås/vaniljkräm, det är verkligen det bästa jag vet!

 

Imorgon är jag ledig från skolan men det kommer inte bli någon ledig dag precis.. Ska upp rätt tidigt och åka till skolan för att göra kemi-prov, sen ska jag göra några ärenden på stan (låter som att jag är typ 40 år.. ), fixa lite saker inför julshowen och klockan 16.00 är det dags för jobb på qwork.
Angående qwork så är det bestämt att stoppdatumet för uppdraget kommer bli den 17 December, det betyder att jag har 11 pass kvar och sen är jag en fri fågel med pengaaar. Om jag vill kan också söka jobbet och ha det under vårterminen men jag tror inte att jag ska göra det. Men det tåls att fundera på !

 

Nu ska jag sova, känns underbart skönt! Hoppas att alla har haft en bra dag!

 

KRAM&GONATT

Kommentarer
Postat av: Matte

Vitlöksbröd är fan svingott!

2010-11-18 @ 06:08:37
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: racke

du åt alltså bara vaniljsås till efterrätt?

2010-11-18 @ 10:10:26
Postat av: Gordon Ramsey

"fysik prov" "kemiprov" "kemi-prov"



THIS IS FREAKIN' AMAZING HOW YOU NOT CAN FUCKIN' DECIDE HOW TO SPELL THOSE FUCKIN' WORDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-18 @ 10:19:40
Postat av: Onanist

Runkbulle :D



http://www.facebook.com/event.php?eid=119465508117737

2010-11-18 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0