"Armband är bra att ha, men dem kan ju gå av."

Jobbet gick fin fint. Hade det trevligt med Sanna och Sofia, kändes inte lika bra att Sanna vann tävlingen ;) Men det bjuder jag på för denna gång! Nu har jag i alla fall jobbat 1/4 av de planerade passen, vem vet det kanske blir mer om jag har tid och lust!

 

När jag kom hem hade ett litet paket kommit till mig! Det innehöll ett jättefint armband jag beställde för några dagar sedan. Åh jag blev så glad, det passade perfekt också! På armbandet står det Saga på ena sidan och Mattias på andra. Ni får tycka vad ni vill men jag tycker det var fint i varje fall! Klickbar bild på armbandet ser ni nedan. Bjuder också på en passande låt. Ni kommer säkert skratta men ni anar inte vilka minnen jag får av denna låt! Lisa Nilsson – Armband

 

KRAM FRÅN SAGA


Kommentarer
Postat av: beffa

jättefint!!! :)

2010-10-29 @ 00:58:54
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Matte

Sjukt snyggt armband!

2010-10-29 @ 08:03:01
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0