Lugnlööördag

En fin tröja jag hittade! ;) (Monki)

Hade trevligt hela förmiddagen med Johanna och farmor. Vi var typ bäst på att göra kroppkakor och knåpade ihop 24 stycken. Innan klockan blev fyra hann jag och Johanna till stan (trots att hon cyklade jättesakta!!). Vi gick på nilsson och jag köpte skorna. Har gått runt med dem hemma och är supernöjd!
Cyklade hem och sen dess har jag bara chillat hemma. Ska jobba imorgon så har tagit det lungt ikväll.
Har faktiskt städat hela mitt rum och satt upp en hylla. Bilder kommer ;)
Har suttit och kollat runt på internet efter massa fina klääder, hihi. Köpa kläder blir man faktiskt lycklig av, kanske inte lika lycklig som av kärlek men ändå nära.
Nu ska jag sova, måste vara pigg om jag ska orka jobba imorgon!
Ha det bäst! Kraaaaam från Saga

Kommentarer
Postat av: Matte

Dags att spärra kontot snart känns det som, om du ska ha råd att komma hit? ;)

2010-10-10 @ 02:43:39
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

jag cyklade väl för fan inte alls långsamt, vi hade ju GOTT OM TID! :)

2010-10-10 @ 03:10:35
Postat av: Saga

Matte; Men du ska veta att jag är duktig på att jobba också ;)Fast joo, vore nog bra att spärra kontot ;)



Johanna; Du cyklade långsamt. (punkt)

2010-10-10 @ 18:49:32
URL: http://superchipsetsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0