I will survive!

En bild man blir glad av!

Åh känner mig lättad överlevde både lunchen och fysikprovet. Provet gick verkligen inte bra men nu är det gjort i varje fall, superskönt! Jag blev så glad då jag kunde gå att jag sjöng lite ut "Goodbye my lover" till min klass ;) Haha sån är jag !
Nu tar jag det bara lugnt hemma och ser på "Project Runaway" med min bror och äter hårdbrömackor med ost. Gott !
Klockan sex ska jag på matlagningskurs och jag är lite nervös. Vet inte direkt vad jag ska förvänta mig eller vad de förväntar sig av mig. Jag hoppas att det ska gå bra och att jag lär mig något! Dessutom hoppas jag på att få äta lite god mat, ;)
Jag kan också berätta att jag ska på utbildning på tisdag till ett jobb, känns super! Jag kommer blir anställd till nyår och sen får man se om jobbet tar slut då eller om de får förlängning i kontraktet så får jag välja om jag vill fortsätta eller inte. Jag hoppas att jag passar till jobbet och trivs, för i sådana fall kommer det vara underbart att ha ett jobb och tjäna lite pengar. Önska mig lycka till!
Kram kram / Saga

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till jobbet! Vad ska du göra för något? Jag hoppas att du kommer att trivas bra :-)

2010-10-06 @ 21:36:49
Postat av: Linda E

Det var banne mig en snygg herre!

2010-10-06 @ 21:51:42
Postat av: viula

shit vad söt rassy var

2010-10-06 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0