En normal dag?


Haha fjortissaga ;) Men det jag vill säga med bilden är att vare sig ni vill det eller inte kommer håret att bli brunt över höstlovet. Albin, Rasmus och ni andra får helt enkelt acceptera mig ändå! Till er som verkligen inte bryr sig ett skit om mitt jävla hår lovar jag att sluta tjata om det nu!
(Bilden passar extra bra eftersom jag har på mig samma tröja idag ;) )

Vet inte om dagen har varit bra eller dålig. Kan en dag vara normal?
Började 8.20, huvva tycker det är tidigt! Det regnade och var kallt ute men som tur var fick jag skjuts av grannen. Fett med nice!
Skolan flöt på. Hade kemi prov och det gick väl sådär, men tanke på att jag inte hade pluggat så får jag skylla mig själv. Jag är alldeles för nonchalant med skolan. Jag är där varje dag, går på alla lektioner och lyssnar alltid. Däremot pluggar jag sällan hemma. I många andra klasser skulle det ses som att jag var duktig, men i min klass där alla satsar som satan känner jag mig verkligen sämst. Det är inte askul men men jag har som börjat vänja mig. Känns dock bättre med både fysik och matte nu, har börjat komma in i det nu.
Ska bli underbart att få höstlov och sen ska jag köra hårt fram till den 18 December då våran familj åker till stockholm. Hälsar på våra kusiner och två dagar, sen bär det av mot UUUUSSSAAAAAAA! Ska bli så otroligt skönt att bara komma bort från allt och ha det bra!
Idag har jag varit på matlagningskurs också, det får inte glömmas! Det blev gubbröra på rostat bröd, stekt strömming med potatismos. Till efterrätt blev det marängtårta med lemoncurd, grädde och björnbär, inte dåligt någonstans! Haha det roligaste var att de vuxna på kursen drack massa snaps och blev lite fnittriga sådär. Intressanta samtal blev det också ;)
Vädret är verkligen inget att hänga i julgranen. Blåsigt, regnigt och superhalt. Hoppas jag kan tigga skjuts imorgon också! Nu ska jag plugga Biologi, hare bäst!

KRAMAR FRÅN SAGASMEDBERG

Kommentarer
Postat av: racke

vetefan om jag kan leva med det asso :/

2010-10-27 @ 23:12:54
Postat av: Gossipanka

Åh, vart går du på matlagningskurs ? :D

2010-10-28 @ 00:03:55
URL: http://gossipanka.blogg.se/
Postat av: niklas

tagga usa!!!!

2010-10-28 @ 01:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0