"Thursday I don't care about you"

En söt Niklas och en mindre söt Saga ;)


Skolan gick fin fint! Hihi hade mina converse för första gången sen jag köpte mina kil klackar. Kände mig superkort;) Fast jag älskar ändå converse, underbart skönt! Ska köpa masssa nya när jag åker till usa.
Gick på extramatten, var bara jag och jonas där. Och sen gick jonas. Kände mig verkligen som den dummaste eleven i klassen. Satt där själv med en lärare. Så då gick jag också;)
Efter skolan gick jag på stan. Letade efter ett par svarta chinos, men hittade inga som passade. Har nog fel på benen eller nått. Istället köpte jag två par tights och ett par knästrumpor. Köpte också en tröja på monki, inte superspännade kanske. Helt svart. Men jag gillade den och den kostade bara 100kr, Underbart!

Åkte hem och tänkte sticka lite innan maten. Mamma har turligt nog varit hos mormor idag och hon hade plockat upp alla maskor jag tappat. Det var inte lite maskor kan jag lova! Så vad gjorde jag? Jo jag tappade en hel sticka igen!! Jag höll på att snöra stickningen ut genom fönstret men min familj lugnade mig så jag satte mig och åt istället. Har inte varit så arg på länge!! Som tur var fixade min kära mor den.

Klockan sju hade jag möte på hippo med Urfus styrelse och föräldrar. Det gick bara fint! Fick dessutom köra våran nya bil, både dit och hem. Gick helt okej. Sjukt svårt att köra en ny bil och pappa blev lite arg på mig då och då. Hem kom vi i alla fall. Helskinnade dessutom! Toppbetyg för mig!

Dagens snällaste är Niklas som har spelat piano för mig över skype. Han har dessutom lovat att han kommer nämna mig som den som alltid stöttat honom den dagen han blir känd. Känner mig redan taggad!!

Nu ska jag sova, hoppas ni sover gott! Massa kramar från Saga!



Kommentarer
Postat av: Matte

haha det där låter nästan lite som när jag skulle göra armbandet! Karma för att du skrattade åt mig

2010-10-22 @ 00:51:02
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0