Saga äääälskar tårta!!!

Efter skolan tog jag en rejäl shoppingtur med Linda och Marika. Hur nice som helst! Linda och Marika shoppade massa men då jag hade plånboken  hemma fick jag lägga undan massa saker istället ;) Så imorgon ska jag gå en tur på stan och köpa allt, hihi nice för mig men kanske inte för min plånbok men men. That´s life!
Väntade på Johanna på stan och sedan cyklade vi hem till mig. Vi chillade lite och åt sedan tacos med min familj. Våran nya bil hade kommit så vi fick en tårta, tror ni jag blev glad eller GLAD? Bilen kan ni får se sen och höra en utvärdering när jag kört den ;) men en sak kan jag säga; den matchar köket!
Sedan dess har jag och Johanna haft lite spa och sedan sett på "The last song". Vi kom fram till att det var en bra film men att den hade varit 10 000 000 gånger bättre om man sluppit dryga Miley Cyrus.
Nu ska vi sova, men sov så gott alla och ha en bra natt eller nått! ;)
Kraaaaaam från Smedbergarna!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har också sett den och jag håller helt med! bra film men usch så jag inte gillar den tösen.. =0

2010-10-02 @ 15:45:33
Postat av: Racke

sista sången :D

2010-10-02 @ 17:25:50
Postat av: Saga

linda: nej hon förstör fan filmen :P haha hon har så fult leende (A)



racke: hihi du är alltid så rolig ;)

2010-10-02 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0