Tårta 2 dagar på rad!!

Självaste Superchipset! :D

Dagen har spenderats med min käre kusin Johanna. Vi åt gröt till frukost med familjen, chillade lite och sen cyklade vi till stan i det fina vädret.  Vi gick runt på alla affärer jag hade lagt undan saker på igår och jag köpte lite saker. HAHA tror dock att jag hade köpt mer saker om hon inte hade varit med, hon stoppade mig lite där ;) Det var bra, men på nått sätt känns det som att jag kommer gå på stan snart igen, opps (A)
Jag köpte i alla fall ett hårband, en topp, en klänning och en LADY GAGA tröja (NIKLAS!!). Bilder på sakerna kommer senare. Det var en mycket trevlig tur och jag är glad att min kusin är hemma från Usa nu!
Vid tretiden cyklade jag till haga för födelsedagsfika, mums! Två sorters smörgåstårta och dessutom vanlig tårta, Saga är i himlen. Försökte sno med mig tårtorna hem men jag fick inte för Emelie ville ha dem själv ;)
Cyklade hem och nu ska jag bygga ihop en byrå jag har fått,  vet inte om jag kommer klara det dock.. PÅ något sätt känns som att jag kommer få ett vredesutbrott, men men under kan ske! Vi hoppas på det ;D
Om en tag ska jag äta middag och sen ska jag chilla med Racke och Fredrichh, det blir bara najjs!
Hare bra så länge! Kraaaaama från Sagget ;)

Kommentarer
Postat av: Racke

Jag =D

2010-10-06 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0