Superduperultraspeed

Kan berätta att håret kommer att färgas brunt ;) Tänkte färga det på Draggen, blir antingen denna eller nästa vecka. Wihoooooo lääängtar.

Dagen har gått sjukt fort. Började med att försova mig från kemin, oj oj inte bra. Sov så skönt och drömde att Mattias kom hem,  ville inte vakna från den drömmen helt enkelt. Åkte till nästa lektion vilket var engelska. Hade därefter lunch och sen slutade jag. Åkte direkt till stallet. Eftersom Rio har blivit förkyld blev det promenad och lite ompyssling till stackarn. Tog moppen till stan och jobbade mellan 16-21. Var verkligen sjukt trött och less men ändå gjorde jag lika många enkäter som förra gången. Nästa gång ska jag satsa på en höjning ;)
Har också kommit fram till att jag ska försöka jobba 20 pass fram till jul, ett mål att sträva efter !
Min familj hade gjort äcklig middag enligt pappa (och då måste det verkligen vara äckligt om han säger det) så jag har ätit havregrynsgröt med äppelmos och ostmackor. Hur gott som helst!
Nu ska jag plugga matteeeeeeee och lite annat kanske, ha en bra kväll!
Kramar från Saga

Kommentarer
Postat av: Rydell

tiden går ändå rätt snabbt tycker jag! :)

2010-10-18 @ 22:20:55
Postat av: Matte

jag fattar inte hur man kan försova sig när man har sovmorgon varje dag?....

2010-10-18 @ 23:07:09
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: Racke

inte blont som racke... :(

2010-10-18 @ 23:09:52
Postat av: albin

neeee ha blont! :d

2010-10-18 @ 23:26:40
Postat av: Beffa

Duuuu, visst menar du hos frisörerna på draggen?! hur gör man?? skulle vilja gå o klippa mig där men jag hittar inget nummer eller nått så jag fattar inte hur man bokar en tid? (ööhh..åsså vet jag inte ens vars draggen ligger men det är en annan femma)

SAGA HJÄLP!!

2010-10-19 @ 00:06:26
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0