Sooooovaaa soooovaaa säng säng!


Priset för dagens snygging går till Daniel Randolph!


Skriver ett kort inlägg innan jag ska sova.
Vaknade mitt i en snöstorm och konstig som jag är så blev jag glad! Åh längtar så mycket efter att åka skidor! Skolan flöt på, fick G på matten så ingen tårta här inte.. Hade biologi som faktiskt är mitt favoritämne, najjs . Vi kollade på stenar och bergarter. Är jag konstig om jag tycker det är intressant? Mest troligt! ;)
Chillade med Jonas aka Manfred och Emelie aka bloggdesigner på stan en stund och sen var det dags för jobb på qwork. Allt gick bra och jag var bättre än förra gången. Bra Saga!
Åkte hem, åt min goooda risotto till middag och har sedan pluggat svenska. Gick faktiskt bra. Synd att jag inte började tidigare bara... men så heter jag ju Saga också ;)
Nu blir det sängen. Imorgon har jag bara två lektioner, gym och svenska (=prooov ). Sedan ska jag en sväng på stan. Ska kolla på en klänning att ha på begravningen, kanske köpa en webbcam och handla mat. Kvällen ska spenderas hos mig med URFUS gänget. Vi ska planera julshowen och pyssla. Det blir trevligt!
Hoppas alla har haft en bra dag!
Kraaaam och sov gott önskar lilla Saga

Kommentarer
Postat av: Matte

För det första: Avundsjuk över snön !!

för det andra: braa Köp kameran!!

2010-10-15 @ 06:05:36
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: Racke

camsex med mig och fredde =D

2010-10-15 @ 09:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0