Sagas hiss&diss!



Hissa och Dissa är kul. Det ska jag göra nu! Detta blir dagens hiss&diss. Vem vet det kanske blir en tradition ;)

 


Hiss:

Snö, idag när vi satt på biologi lektionen snöade det massor. Åh jag vblir alltid så glad i hjärtat av snö. Tänker på julen och åka skidor vilket jag verkligen älskar! Medan det snöade så åt jag en apelsin och helt plötsligt blev jag DÖDSSUGEN på Ris a la malta. Funderar på att göra det snart. Eller kan man det fast det inte är jul?

 

Diss:

Plugg, kom på idag att det jag längtar mest över att gå ut skolan är att inte behöva plugga. Förutom plugget hemma tycker jag att skolan är helt okej. Man träffas massa folk och har något att göra på dagarna. Men att sätta sig ner då jag kommer hem och börja plugga.. Nej det är verkligen inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0