I have a dream..



Matlagningskursen
igår var jätterolig! Vi lagade wallenbergare med potatismos och till efterrätt blev det en supergod chokladtårta med glasyr. Mums!
Nästa vecka ska vi laga fyra små förrätter, strömming och morotskaka till efterätt. Det blir super!
Resten av kvällen kollade jag på himym och gossip girl, hur nice som helst!

Idag har jag bara tre lektioner och sen ska jag en sväng på stan. Måste gå förbi min blivande arbetsplats och laga min klocka som har gått sönder för ANDRA gången, suck. Efter det ska jag ta bussen till Ersmark, eller rättare sagt Ersforsen. Där ska jag chilla med mattes familj, äta middag och sticka. Det blir supermysigt!
Nu ska vi se film på biologin, åh vad jag älskar naturfilmer!
Den senaste tiden har jag kommit fram till att det finns vissa saker jag verkligen ska göra i mitt liv. Jag vill åka till Nya zeeland och även Island. Två stycken mycket spännande öar som jag ska besöka någon gång i mitt liv. En annan sak är att jag vill ta dykarcertikat och även utbilda mig till skidlärare. Därför måste jag verkligen se till att jobba mycket i vinter, för detta är saker jag ska göra! Det är en dröm för mig och min dröm ska inte stoppas av att jag inte har råd i varje fall!
Kram från Saga
Ps. Linda hälsar att hon är superbra, bara så alla vet..
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0