Saga älskar fysik mer än tårta (FAST NEEE)

Såhär mycket tycker jag om fysik....

Dagen har varit jätterolig! Har varit i Robertsfors på Västerbottens Ridsportsförbunds höstmöte hela dagen. Jag är nu supertaggad på att engagera mig mer i DUS (Distriktets Ungdomssektion) och även i US. Idag var jag dessutom duktig och lyckades göra en budget. Kan med stolthet säga att jag är kassör i DUS, det trodde ni inte om mig va? ;)
Vi höll till på ett jättefint ställe och fick fikax2, lunch och middag. Hur lyxigt som helst! Vi fick också veta att DUS har blivit sponsrade med 350000kr för att utvecka ungdomsverksamheten här i norr. Redan om två helger kommer vi anordna ett Ungdomsforum som kommer att bli hur bra som helst! Så alla ni "icke hästtjejjer/killar" borde vara avundsjuka ;) !
Nu är jag hemma och ska ta tag i fysiken, känns förjävligt men har prov på onsdag så jag måste verkligen.. Jag gruvar mig både för att ta tag i fysiken och för att gå in i mitt rum. Oj oj hur ska detta sluta?
Önska mig lycka till!
Kraaaam från Sagiiis !

Ps. Åt ju ingen tårta igår så det ska jag tjocka mig med det nu istället!
Min hjärna är verkligen tjock, kanske därför jag inte är så smart ibland? För allt fett kväver hjärncellerna, hm fan vad smart jag är! Fast just nu orkar jag inte vara smart jag vill bara äta tårta, Because I'm worth it !
Ds.
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0