Natten då vinter blev höst.



Idag när jag körde moppe till skolan insåg jag att vintern har blivit till höst igen. Solen lyste och luften var klar, men snön den syntes inte till. Men då träden saknar löv tycker jag att det är lämligare med snö, annars känns det så kallt ute. Höstlovsveckan får vara snöfri, det känns okej. Efter den är det snö som gäller, allt annat kommer jag att bekämpa personligen.

 

Nu ska jag sova, måste vara utvilad till morgondagen. Den lär bli både lång och tuff..

 

Några låt-tips ska ni inte behöva vara utan! Idag blir det Mando Diao tema, mest för Mattias skull ;)

Mando Diao – If I Don't Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow
Mando Diao – Song For Aberdeen
Mando Diao – The Shining
Mando Diao – TV & Me
Mando Diao – High Heels
Mando Diao – Dance With Somebody

KRAM&GONATT
SAGA

Kommentarer
Postat av: Matte

Thanks!1

2010-10-29 @ 08:05:20
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0