Mysdagen med stort Mmmmmm

En söt bild på Mattias och Vilmer från Sommaren!

Idag har varit en bra dag. Blev lite besviken över att jag fick G på fysikprovet vilket jag egentligen inte borde vara. Då jag inte hade pluggat något alls och inte förstod särskilt mycket. Men även om jag inte är så bra, strävar jag alltid efter högre än G. Jag är ingen person som är nöjd med G men jag har inte heller orken att satsa på MVG i alla ämnen. Har satt som mål för mig själv att gå ut med minst 1.5 i betyg (VG i medel) och inget IG. Man kan helt enkelt säga att jag är ett VG-barn ;)
Efter skolan gick jag och lämnade in min klocka och sedan träffade jag R och skrev på anställningskontraktet vilket kändes riktigt bra! Arbetstiderna är mellan 16-21 mån-tors och 16-20 på fredagar. Eftersom jag är som piggast på kvällen passar detta mig kanonbra! Känns också bra att det ligger mitt i stan, lätt att ta sig dit efter skolan osv.
Tog sedan bussen till Ersforsen där det bjöds på middag. Sedan var det stickning för fullt! Vi åt "Swedish fish" stickade massa. Jag började ta ihop min mössa och började på ett par vantar med mitt magiska aloewera garn. Mössan gick fint men vantarna ville sig inte. Kanske berodde på att jag inte kunde räkna till två? Malin och Karin hade mer koll på det där med att räkna. Därför fick Karin sticka lite på mina medan jag stickade på min älskade mössa ;)
På kvällskvisten bjöds det även på toast med kantarellstuvning och smält ost! Till detta dracks viol-te med honung och mjölk! Underbart gott måste jag säga. Jag kan sammanfatta kvällen som mycket trevlig med många skratt och god mat!
Nu ska jag sova! Imorgon bitti blir det gym, haha det behövs verkligen kan jag säga..
Kraaaamar från Superchipset!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0