Min kärlek.


Vi ser inte kloka ut bilden men jag ler när jag ser den. Det är viktigast.


Idag har jag och Mattias varit tillsammans i 9 månader. Det är svårt att förklara hur det känns. Just nu känns det som att dagarna flyter på men det finns hela tiden där.
Drömde en dröm att jag var med mina vänner och att Mattias var hemma. Lyckan jag kände då finns aldrig riktigt hos mig nu när Matte inte är hemma.
En dag som denna känns konstigt att spendera utan varann men sånt är livet. Som det ser ut nu blir det 7 stycken till sådana här dagar att spendera utan varann.
Älskar dig mest Mattias.

Kommentarer
Postat av: Rydell

grattis igen! :)



Tiden går ju rätt snabbt ändå!:) blir awesome då han kommer hem:D:D:DD

2010-10-23 @ 18:19:30
Postat av: Matte

Grattis till oss!

2010-10-23 @ 21:35:34
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0