Min älskade moppe

Jobbade från 7 - 16 idag. Det gick braa. Förut när jag jobbade tyckte jag att det var sjukt påfrestande både fysiskt och även psykiskt. Men nu känns det som att det går bättre för varje gång. Haha det är klart att hästarna brukar smita och jag brukar faila med vissa saker, men det är en del av jobbet! Det är också kul att varje gång man jobbar händer det något nytt, ingen dag är lik den andra. Till lunch åt jag mina goooda kroppkakor med lingonsylt och smöR. HUR GOTT SOM HELST!
Då jag jobbat klart var det dags för URFUS möte, haha alla var rätt trötta och less. Men vi alla kom oss därifrån helskinnade, skönt!
Tog min moppe hem som numera heter "Min älskade moppe". Pappa har mekat med den i flera veckor till och från. Först bytta han vikter, sen lagade han en punka , sen bytte han batteri, satte in nya tändstift och justerade ventilerna. Nu går det bättre än någonsin förut!! 50km/h uppför och 70km/h rakt fram, SJUUUKT för att vara min lilla moppe. Han är allt bra duktig min pappa! Jag hoppas verkligen att detta håller i sig!
Åt god middag när jag kom hem och sen dog jag. Försökte läsa biologin men somnade och vaknade totalt förvirrad. Åt lite kladdkake kex i hopp om att vakna men nej. Jag är död. Mitt huvud värker och ögonen vill inte vara öppna. Jag har både svenska och matte prov på tisdag så jag borde verkligen plugga men jag tror att jag satsar på att läsa igenom svenskan och sen sova. Vill ju gärna leva imorgon!
KRAAAM från Saga

Kommentarer
Postat av: emily

Går jättebra att ni kommer och hälsar på! Smsa hellre mamma och bestäm en tid, jag har sämst koll :-) 076-83 28 244

2010-10-10 @ 22:15:41
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

min MacGyver farbror!

2010-10-11 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0