IC Onsdag

Våran klass som indianer.

Middagen igår var trevlig men också sorglig. Tur att vi är en sån bra släkt, allvarliga när det behövs men ändå kunna skratta trots allt. Vi åt köttsoppa och klimp vilket var hur gott som helst! Till efterätt hade min kusin Oscar bakat tårta, wohoo tårta 5 dagen på rad. Förstår ni nu hur mycket jag älskar tårta? :D
Väl hemma försökte jag plugga fysik men gick väl ... sådär. Haha mamma tyckte jag var lat när jag låg på köksgolvet och chillade istället för att plugga. Jag, lat? Skulle inte tro det va! ;)
Har gruvat mig lite för denna dag.. Tre prov och leverbiff till lunch, dessutom brukar vi kalla Onsdagar för att vi har massa jobbiga ämnen på engelska. Nu känns det bättre då jag gjort bort två prov. Spikade dessutom växtprovet ;) Engelska provet kändes också bra, så nu har jag "bara" fysikprovet kvar! Men föööörst LEVERBIFF, BLÄ.
Vi hörs senare!
Ha det bra så länge! KRAAM från Saga

Kommentarer
Postat av: Racke

Lunchen idag var ju fantastisk :@

2010-10-06 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0