Höstlov i 10 dagar

Tänk om man kunde göra sånt här på lovet? Kanske om man bodde i ett annat land?
Underbar bild hur som helst, från weheartit.com .

Än har jag lite i skolan kvar innan jag får riktigt lov men de värsta sakerna är gjorda. Gjode biologiprovet idag och det kändes helt okej. Verkligen inte full pott, men minst VG hoppas jag på!
Måste skriva en engelska uppgift och plugga lite matte. Känns inte särskilt jobbigt :)
Då jag är ledig imorgon har jag nu lov i hela 10 dagar. Jag kan inte säga att lovet kommer bli lugnt på något sätt, men att slippa gå upp tidigt osv känns underbart.

 

Varför jag är ledig imorgon är av den tråkiga anledningen att begravningen äger rum. Känns konstigt. Har bara varit på en begravningen och den minns jag inte mycket av då jag var så liten. Är lite nervös för över jag kommer reagera. Hur ska man reagera? Tänk om alla storgråter och så sitter jag där och kan inte få fram en tår. Jag tror också att det kommer bli bra. Kommer på mig själv med att tänka som att han levde. Tror inte jag riktigt förstått att jag aldrig kommer få se honom igen.
Känns bra att jag ska dit med familj och släkt och inte behöver vara där själv.

 

Nu ska jag i alla fall iväg och jobba till klockan 21. Seen är det lov. På riktigt.

 

Ha en bra kväll!

 

 

KRAM FRÅN SAGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0