En välbehövlig sovmorgon

En bild från stugan i sommras.

Igår kväll när Linda åkt hem myste jag bara, låg under täcket och såg på gossip girl. Idag har jag dessutom en skön sovmorgon. Har duschat och ätit frukost/lunch nu men börjar inte förens 11.30. Sånt gillar jag!
En sak som inte var så bra igår var att jag klantade mig. Jag håller på att sticka mina vantar men jag stickar tydligen för löst för helt plötsligt ramlade bara en sticka ut och jag tappade alla maskor på den stickan:( Jag har försökt ta upp dem men jag vågar inte fortsätta sticka för jag har säkert tappat massa. Hur jag ska lösa detta problem vet jag inte men det får jag ta ikväll. Så det går verkligen dåligt med stickandet just nu.
Idag är det SOL och därför ingen ide att deppa över det. Nu ska jag fixa till mig och åka till skolan, ha en bra dag!
Kramar från Sagasolstråle

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska väl träffa mormor imorn, du får ta med stickningen så fixaar hon det :)

Kommer du köpa garn till vantarna med mönster som vi ska sticka?

Det finns förresten fudge på tuvan nu om du har vägarna förbi :D

2010-10-21 @ 12:14:13
Postat av: Racke

Ansa skägget inför skolan =D

2010-10-21 @ 16:45:05
Postat av: Matte

Malin bjud inte på fudge skicka det till USa istället!

2010-10-22 @ 00:46:47
URL: http://mattecalifornien.blogg.se/
Postat av: Saga

Matte: Jag kan berätta för dig mattias att fudge kan inte fraktas över atlanten och jag redan blivit erbjuden;)

2010-10-22 @ 13:16:59
URL: http://superchipsetsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0