Bombnedslag?

Pappa var snäll och hjälpte mig med att bygga ihop byrån men lådorna fick jag allt göra själv. Hur tror du det slutade? Haha ingenting hände, lådorna ligger fortfarande i bitar på mitt golv!

Istället åkte jag på bio med Rasmus och vi såg "Salt". Filmen var sådär, huvudpersonen var FÖR bra. Hon klarade verkligen allt, men det var ändå en bra film med mycket effekter. 3 av 5 toasters fick den av panelen i alla fall. Efter bion träffade vi gb och jens på stan så vi chillade med dem en stund och sen cyklade jag hem själv i bäckmörkret.. Tur att Marika pratade med mig i telefon annars hade jag varit väldigt rädd (A) Men jag överlevde, sköönt! (synd jonte :( ).

Nu sitter jag i mitt rum som är SJUKT stökigt, det går inte att beskriva så därför tog jag bild på eländet.

Det suger verkligen att jag ska vara borta hela dagen imorgon för det hade varit underbart att ha tid att fixa rummet. Mina föräldrar har varit snälla och både köpt en byrå och galgar till mig, hihi. Gillar ändå att ha det fint fast jag är en riktig slarvmaja! Ajaa det får väl se ut som ett bombnedslag ett tag till då ;)

Sov gott och vakna sött mina vänner! Puss&Kram från Saga

 

Ps. Borde man ta sig en tårtbit till kvällsfika? Jag ääälskar ju tårta och då blir det dessutom tredje dagen i rad ;D !

Ds.


Kommentarer
Postat av: Racke

Full rulle i actionrullen! (ordvits)

2010-10-03 @ 01:16:02
Postat av: Matte

Vill också ha tårta tre dagar irad

2010-10-03 @ 04:22:43
Postat av: Saga

Jaaa och dessutom finns det massa tårta kvar! Det är typ världens godaste tårta, utan banan och med massa god vaniljkräm! Mumms!

2010-10-03 @ 08:08:11
Postat av: johanna

stökigt? nothing compared to this:



http://www.facebook.com/?sk=media#!/photo.php?pid=31536241&id=1190700041&ref=fbx_album

2010-10-03 @ 14:09:50
Postat av: Saga

Kan inte se bilden johanna! :(

2010-10-03 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0