Allt är bättre på en fredag! (tom böter från polisen)



Började morgonen med att försova mig. Körde moppe till skolan och tog såklart vägen över cykelbron. Polisen tyckte inte det var en bra ide och gav mig 800kr i böter. Hade inte knäppt hjälmen heller men han var fredagssnäll gav mig inte 2300 kr som jag skulle fått då. Allt är bättre på en fredag.
Gymmade tiden som var kvar, duschade och åt med Lindis. Hade svenskaprov som kändes helt okej!
Sen bar det av till stan. Letade länge efter en jacka till Lindis och tillslut hittade hon en. Köpte en klänning att ha på begravningen och webbkamera som planerat. Hihi köpte också en fin tröja och knästrumpor. Jag är ju bara FÖR bra på att shoppa. Ica gourmet stog nästa på listan. Där köptes massa gott. Jag sa hela tiden: "Åh Linda kolla vad fint det ser ut i korgen". Men det gjorde verkligen det! Röbetor, morötter, kålrot, björnbär, citronmeliss, pistagenötter, plommon osv. Nu står jag i köket och lagar mat. Som sagt kommer URFUS på middag ikväll och det kommer bli både middag och efterätt. Vad får ni se efter för nu måste jag jobba vidare!
Fredagskram från en GLAAAD Saga!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Sötsaga. :)

2010-10-15 @ 18:00:33
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0