2Cool4School=Superchipsetsaga

Meeer träning med Bästa Niklas skulle behövas! Kom hem!!

Hela kvällen har jag varit på matlagningskurs vilket var kul! Vi gjorde en förätt som var krånglig men sjukt god och innehöll fyra små förrätter. Ingen ide att jag ens förklarar, haha fattade inte ens själv vad jag gjorde ;) Till varmrätt gjorde vi en risotto med scampi och parmesan. Det var sjuuuuukt gott !! Det kommer jag defenitivt göra igen! Som efterrätt blev det morotskaka som blev helt perfekt. Ska ta med till skolan imorgon och som jag och linda sla smaska på. Kanske någon fler om ni är snälla ;)
Åhh skolan är HEMSK just nu och jag har verkligen 0 motivation att plugga. Kemi, fysik, svenska prov, biologiprov och en stor uppgift i engelska. Känns ju inte asbra att jag fått g på både engelskan och fysiken hitills.. Samtidigt har jag väldigt fullbokad fritid. Måndag och Tisdagar rider jag Rio, Onsdagar är det matlagningskurs och på Söndagar har jag urfusmöten. Dessutom ska jag jobba varje Måndag och Torsdag hela november+ att jag jobbar på hippo två Söndagar i månaden. När ska jag plugga? Jo sena kvällar, på sovmorgnar och typ helgen. Gör jag det? NEJ. Dåligt? JA Bryr jag mig? NEJ.
Dessutom är det också saker jag vill hinna med. Typ sticka, träna och bara chillaaaa.
Denna situation är inte hållbar men jag orkar inte ta tag i det, vi tar det som det kommer helt enkelt. Nu ska jag läsa igenom svenskan, fyfan. Känns inte bättre då Marika och Linda pluggat svenska i 3 timmar ikväll.. Ibland önskar jag verkligen att jag gick något enklare program. Vore så fantastiskt skönt att känna sig bra för en gångs skull. HAHA men det är ju bara att glömma i min klass!
Hoppas ni klarar skolan bättre än jag!
Kram och godnatt från Saggget

Kommentarer
Postat av: Racke

racke vill ha fika,är snäll

2010-10-13 @ 23:16:34
Postat av: Saga

Det kan han helt klart få ;)

2010-10-13 @ 23:27:01
URL: http://superchipsetsaga.blogg.se/
Postat av: jontemannen

drick sprit. hjälper mot alla problem

2010-10-13 @ 23:52:59
Postat av: marika

you can do it saga!!!

2010-10-14 @ 08:23:30
Postat av: Racke

Jonte har det

2010-10-14 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0